Tasumise ja tarnimise tingimused

coffemaster-page-banner-c-transformed

1. Kaupa tellimine

Kaupa saab tellida otse kodulehel. Lihtsalt lisage soovitud tooted ostukärusse. Samuti saab tellimus esitada ka e-posti teel saates oma tellimus aadressile elohim.ee@gmail.com või telefoni teel  +372 58090018.

2. Ettemaksu tegemine

Mõnedel juhtudel kohvimasinate ostmisel, varuosade tellimiseks või lisavarustuse hankimiseks on vaja sooritada ettemaksu. Ettemaksu vajadusest informeerime Teid peale tellimuse kättesaamist.

3. Tasumine

Toodete ja teenuste eest on võimalik maksta meie kontoris sularahas või pangaterminali kaudu või arvega.

4. Tarnimine

Me mõistame tellijate vajadust saada tellitud kaup kätte nii kiiresti kui võimalik ja teeme kõik endast sõltuva, et see nii ka läheks.

Kohvi tarnimine on tasuta juhul kui tarneaadress asub Tallinna piires ja tellimus sisaldab vähemalt 5kg kohvi.

Vajadusel kaup tarnitakse kulleriga üle Eesti.

Kauba väljaspool Tallinna tarnimise vajadust ning selle hinda lepitakse kokku eraldi.

Kasutame järgmiste logistikafirmade teenust: CargoBus, Itella, ELS, COFFEEMASTER OÜ.

Olla meie klient on kasulik!

  • Kiire tellimuste tarnimine.
  • Kohvi tellimisel Te saate kõrgkvaliteetset värskeröstitud kohvi alati hea hinnaga.
  • Kauba kättesaamise hetkel saate esitada küsimusi kohvimasina ekspluateerimise kohta ja saada kvaliteetset tehnilist tugi.
  • Püsiklientide kohvimasinate remondi teostame niipea kui võimalik ja eelisjärjekorras.
  • Vajadusel pakume püsiklientidele asenduskohvimasinat püsikliendi kohvimasina remontimise ajaks.